Avokádový toast: s vejcem, červenou rybou, sýrem, rajčaty

K rannímu jídlu jsou ideální vydatné sendviče s avokádem a červenou rybou: toasty s rybou a avokádem jsou velmi zdravé, vypadají chutně a samotné recepty jsou docela jednoduché.

S tvarohem

  • Žitný chléb 170 gr
  • Tvaroh 50 gr
  • Avokádo ½ ks.
  • Červená ryba 70 gr

chleba na pánvi

avokádo a sýr

nakrájený losos na hlávkovém salátu

Avokádové sendviče

chléb s avokádem a kaviárem

S lehce osolenými rybami

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 8,27, tuky – 11,6, sacharidy – 9,21, kcal – 208

Doba vaření: 2 min.

Doba vaření: 3 min.

  • Avocados – 1;
  • bílý toustový chléb – 120 g;
  • citronová šťáva – 1 lžíce. l .;
  • mírně solený pstruh – 100 gr;
  • koprová zelenina – 15 gr.
  1. Dužinu avokáda rozmačkejte vidličkou, přidejte citronovou šťávu. Směs.
  2. Avokádovou pastu namažte na plátky chleba.
  3. Navrch položte kousek ryby a malou snítku kopru. Sendviče jsou umístěny na talíři.

Místo kopru Předkrm můžeme ozdobit snítkou špenátu nebo microgreens.

rybí sendvič

S vejcem, sýrem a česnekem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 7,49, tuky – 16,86, sacharidy – 15,76 kcal – 240

Doba vaření: 15 min.

Doba vaření: 2 min.

  • žitný chléb – 280 g;
  • tvrdý sýr – 70 g;
  • majonéza – 80 g;
  • Avocados – 1;
  • vejce – 2 ks;
  • nasekaná petržel – 15 gr;
  • česnek – hřebíček 1;
  • sůl, mletý pepř – podle chuti.
  1. Vejce se předem uvaří, spolu se sýrem se nastrouhají na hrubém struhadle. Dužnina avokáda se rozdrtí vidličkou. Kousky chleba se suší na suché pánvi.
  2. Sýr, vejce, bylinky se smíchají s dužinou avokáda. Přidejte nastrouhaný česnek a majonézu. Sůl a pepř na dochucení. Míchat.
  3. Těstoviny namažte na chleba. Sendvič je zakončený plátky ryby.

S máslovým krémem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 8,58, tuky – 16,4, sacharidy – 7,86, kcal – 238

Doba vaření: 5 min.

Doba vaření: 2 min.

  • toustový chléb – 50 g;
  • máslový krém – 3 polévkové lžíce. l.;
  • avokádo – ½ ks;
  • červená ryba – 70 g;
  • zelená cibule – 25 g;
  • olivový olej – 1 st. l;
  • citronová šťáva – 1 polévkové lžíce. l.

Strava

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 9,56, tuky – 8,5, sacharidy – 15,26, kcal – 172

READ
Výsadba květin podle lunárního kalendáře v lednu, únoru, březnu a dubnu 2024

Doba vaření: 5 min.

Doba vaření: 2 min.

    konzervy – 1 sklenice;
  • velké avokádo – 1 ks;
  • citronová šťáva – 1-2 lžičky;
  • greeny – 2-3 větve;
  • bageta – ½ ks.
  1. Bageta se nakrájí na tenké plátky. Každá se suší na pánvi z obou stran.
  2. Avokádo se oloupe, nakrájí na kousky a rozemele v mixéru.
  3. Ryba se rozdrtí vidličkou a přidá se do hmoty získané z avokáda. Rozložte tam nakrájenou zeleninu. Přidejte citronovou šťávu, sůl podle chuti. Míchat.
  4. Namažeme na toasty. Sendviče s tuňákem a avokádem jsou hotové!

Aby měly sendviče s avokádem a červenou rybou bohatší chuť, posypte je sezamovými semínky.

sendviče s treskou a rajčaty

Se sázeným vejcem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 5,17, tuky – 24,85, sacharidy – 12,27, kcal – 290

Doba vaření: 15 min.

Doba vaření: 3 min.

  • celozrnný chléb – 40 g;
  • vejce – 1pcs.;
  • ocet – 3 lžíce. l.;
  • avokádo – ½ ks;
  • červená ryba – 40 g;
  • olivový olej – 0,5 lžička;
  • citronová šťáva – 1 tsp;
  • sezam – 0,5 lžičky;
  • koření, sůl – podle chuti.
  1. Krajíc chleba se suší v toustovači.
  2. Dužinu avokáda rozmačkáme vidličkou, osolíme, okořeníme (paprika, mletý pepř), pokapeme citronovou šťávou. Do pasty se přidá sezam a trochu se nechá na ozdobu. Míchat.
  3. Vejce se rozbije do misky tak, aby žloutek zůstal neporušený. V hrnci přiveďte k varu vodu, přidejte do ní ocet a stáhněte z ohně. Jakmile se voda přestane vařit, postavte hrnec zpět na sporák a snižte teplotu na minimum. Metličkou ve vodě se udělá nálevka, do jejího středu se nalije vejce. Jakmile se protein začne vařit, míchejte vodu krouživými pohyby a dávejte pozor, aby vejce nekleslo na dno kastrůlku. Vejce se musí vařit alespoň 2 minuty. Vejce vyjměte z vody děrovanou lžící, přendejte je do misky se studenou vodou a poté na papírovou utěrku.
  4. Avokádo se nanese na sendvič, navrch se položí vejce a dva tenké plátky červené ryby.
  5. Sendvič je posypaný sezamovými semínky. Před podáváním lze vajíčko mírně naříznout, aby z něj vytekl žloutek.

S rajčaty, bylinkami a zázvorem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 5,98, tuky – 18,91, sacharidy – 11,48, kcal – 234,6

READ
Stavba kravína svépomocí

Doba vaření: 5 min.

Doba vaření: 3 min.

  • žitný chléb – 70 gr;
  • rajčata – 1 ks;
  • avokádo – ½ ks;
  • lehce solený losos – 50 g;
  • olivový olej – 1 lžička;
  • zázvor – 2 g;
  • petržel – 2 větvičky;
  • sůl a pepř na dochucení.
  1. Plátky chleba se smaží na suché pánvi do zlatova.
  2. Avokádo a rajče nakrájíme na malé kostičky, promícháme a dochutíme olivovým olejem, solí a pepřem. Do náplně přidáme najemno nastrouhaný zázvor. Míchat.
  3. Sendvičové kousky jsou naplněny náplní a doplněny dvěma tenkými plátky červené ryby. Sendvič je ozdobený petrželkou.

Rada. Pokud je chléb na pánvi příliš suchý, můžete jej lehce pokapat olivovým olejem.

sendvič s žitným chlebem a lososem

S červeným kaviárem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 12,4, tuky – 10,32, sacharidy – 21,8, kcal – 226

Doba vaření: 3 min.

Doba vaření: 2 min.

  • lehce solený losos – 100 g;
  • červený kaviár – 50 g;
  • bílý toustový chléb – 170 g;
  • avokádo – ½ ks;
  • koprová zelenina – 15 gr.
  1. Ořízněte kůrky ze všech stran chleba.
  2. Avokádo rozemelte vidličkou nebo v mixéru. Natřete tenkou vrstvu na kousky chleba.
  3. Na jednu polovinu sendviče dejte 0,5 lžičky. kaviár, na druhém – plátek ryby.
  4. Vršek sendviče ozdobte snítkami čerstvého kopru.

Sendvič se sýrem a salátem

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 11,82, tuky – 14,35, sacharidy – 8,5, kcal – 252

Doba vaření: 5 min.

Doba vaření: 5 min.

  • bílý toustový chléb – 180 g;
  • avokádo – ½ ks;
  • lehce solený losos – 120 g;
  • sýr feta – 150 g;
  • čerstvý salát – 25 gr.
  • citronová šťáva – 1 polévková lžíce. l.
  1. Chléb se odřízne ze všech stran kůrky. Losos se nakrájí na malé kostičky, sýr feta – na tenké plátky.
  2. Dužnina avokáda se nakrájí na malé kostičky, pokape citronovou šťávou. Rozmačkejte vidličkou do kaše.
  3. Na první plátek chleba se namaže avokádo, na druhý plátek sýra a na třetí kousky ryby. Sendvičové polotovary se shromažďují dohromady a mezi ně se nezapomíná vložit listy salátu. Na konec sendviče položte další kousek.
  4. Velký sendvič se nakrájí na dva stejné sendviče a podává se.

Pokud nemáte po ruce kuchyňskou váhu, můžete použít tento tip: jeden krajíc toustového bílého chleba má přibližně 25 gramů.

sendvič se sýrem a salátem

Bruschetta s rukolou a sušenými rajčaty

Na 100 g hotového pokrmu: bílkoviny – 5,3, tuky – 15, sacharidy – 15,9, kcal – 213,6

READ
Správné sušení hroznů doma - při jaké teplotě

Doba vaření: 15 min.

Doba vaření: 5 min.

  • solený losos – 50 g
  • bageta – ½ ks.
  • sušená rajčata – 4 ks.
  • avokádo – ½ ks.
  • zelené olivy – 70 g.
  • olivový olej – 2 st. l.
  1. Avokádo, olivy, rajčata a ryby nakrájíme na malé kostičky. Smícháme dohromady a dochutíme olivovým olejem. Podle chuti osolíme a opepříme.
  2. Plátky bagety opečeme na grilovací pánvi a pokapeme olivovým olejem.
  3. Vzniklou náplň rozetřete na toasty. Sendviče jsou připraveny!

Sendviče s avokádem a červenou rybou jsou výbornou variantou zdravé snídaně a lehké svačiny. Jsou velmi jednoduché na přípravu a toasty s avokádem a červenou rybou se skvěle hodí jak na denní menu, tak na sváteční stůl. Díky takové rozmanitosti receptů budete mít každý den možnost připravit nový, zajímavý pokrm.

To nejkrásnější, zdravé a vyvážené, k snídani! Avokádový toast je skvělou volbou pro ranní jídlo. Avokádo je velmi užitečné, zejména nasycené tuky. Často se nahrazují máslo, jako v tomto receptu na toasty. Zbytek ingrediencí si můžete upravit podle svého.

Avokádový toast

Avokádový toast Avokádový toastAvokádový toast

Složení / přísady

čajová lžička 5 ml
lžička na dezert 10 ml
lžíce 20 ml
pohár 200 ml

Krok za krokem vaření

Krok 1:

Krok 1.

Jak udělat avokádový toast? Připravte si jídlo. K vaření použijte jakýkoli chléb, který máte rádi. Užitečnost pokrmu zvýší obilná miska, pro milovníky žita je vhodný Borodinsky, jemnější chuť získá bílá. Udělám toasty se sázeným vejcem, lehce osolenou červenou rybou a cherry rajčátky.

Krok 2:

Krok 2.

Chléb nakrájejte na kousky, pokud nebyl prodáván na plátky. Poté ji opečte jakýmkoli možným způsobem: použijte toustovač, pekáč nebo grilovací pánev. Pokud nemáte gril, použijte běžnou pánev.

Krok 3:

Krok 3.

Uvařte sázené vejce. Jak vařit sázené vejce? Chcete-li to provést, přiveďte vodu k varu v malé misce. Nechte vařit ne prudce, ale s malými bublinkami, k tomu stáhněte oheň na minimum. Nálevku zakruťte vidličkou a rychle vlijte vejce, které je nejlépe nejprve rozbít do hrnečku. Nedotýkejte se vejce, dokud nebude uvařeno, jsou to asi 4 minuty.

Krok 4:

Krok 4.

Vejce vyjměte děrovanou lžící a položte je na papírovou utěrku, aby se vysušila.

READ
Kolik stupňů mrazu vydrží růže bez přístřeší

Krok 5:

Krok 5.

Avokádo omyjte, nakrájejte, odstraňte pecku. Lžící vydlabejte dužinu.

Krok 6:

Krok 6.

Dužinu avokáda rozmačkejte vidličkou. Přidejte citronovou šťávu a trochu soli podle chuti.

Krok 7:

Krok 7.

Vzniklou hmotou potřete toasty.

Krok 8:

Krok 8.

Navrch dejte sázené vejce, nakrájené cherry rajče a plátek červené ryby. Ihned podávejte. Dobrou chuť!

V tomto pokrmu hraje hlavní roli avokádo, proto je potřeba jej vybírat zodpovědně. Při nákupu věnujte pozornost typu ovocné slupky. Pokud jsou na něm černé skvrny, tak to neberte, vnitřek plodu je zkažený. V ideálním případě by avokádo mělo být měkké na dotek, ale častěji se v obchodech setkáte s velmi tvrdým ovocem. Dají se dozrát doma. Vložte avokádo do papírového sáčku spolu s jablkem nebo banánem. Po několika dnech změkne.
Ukázal jsem nejklasičtější druhy toustů, jak je děláte – rozhodněte se sami.
Můžete zkombinovat a udělat velký toast typu benedikt. Na toast rozetřete avokádo, na něj položte kousek ryby nebo šunky a navrch pošírované vejce. A určitě to doplňte holandskou omáčkou!
Dělají takové toasty s okurkou a ředkvičkou.
Toasty posypte bylinkami, které odpovídají vaší náplni.

Před použitím si vejce umyjte, protože i zdánlivě čisté skořápky mohou obsahovat škodlivé bakterie. Nejlepší je používat potravinářské čisticí prostředky a kartáč.

Jak vybrat perfektní hrnec na polévku, kaši nebo nakládání okurek, přečtěte si článek o hrncích.

Rajčata si vybírají šťavnaté, ale husté. Měkké ovoce špatně drží tvar, při krájení a vaření se rozteče do beztvaré hmoty a zkazí vzhled pokrmu.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: